Izrada web shopa

Next

Izrada web shop-a sastoji se od dvije osnovne stavke: korporativnog dijela i samog web shopa. Prilikom pripreme dizajna, utvrđuje se broj korporativnih stranica, poput podstranice o nama, kontakt, naslovnica i slično. Ove podstranice dizajniraju se i kasnije izrađuju na temelju inputa dobivenih od strane klijenta, izgleda logotipa, te pravila industraije. Nakon toga, započinje se sa izradom podstranice samog web shop-a. Ova podstranica najbitniji je dio cijelog weba, i zbog toga je već prilikom dizajna potrebno predvidjeti sve detalje i funkcionalnosti koji se na njoj trebaju nalaziti. Od same kategorizacije proizvoda, korištenja raznih filtera, prostora za opise, izgled galerije fotografija, povezani proizvodi, načini plaćanja, dizajn košarice, opcije popusta itd. su sve stavke koje se definiraju prilikom dizajna, te zatim realiziraju tijekom izrade.

a2z solutions nudi svojim klijentima izradu web stranica vrhunske kvalitete, responzivnog i modernog dizajna, koje su maksimalno prilagođene Vašem poslovanju.

Izrada web shopa uključuje:

  • korištenje Wordpress CMS sustava – sa minimalnim korištenjem plug-inova, kako bi brzina učitavanja stranice bila
  • maksimalno ubrzana.
  • marketing paketa na kojima se mogu kreirati razne opcije popusta, kupona i sniženja
  • responzivan dizajn prilagođen svim uređajima (mobiteli, laptopi, tableti itd. )
  • integracija raznih načina plaćanja
  • spajanje webshopa sa skladištem
  • mogućnost dodavanja proizvoda sa mogućnošću odabira količina, s obzirom na raspoloživost
  • pretraživanje proizvoda po filterima
  • izrada fotogalerija
  • postavljanje karte s Vašom lokacijom (Google maps)
  • prijava stranice na tražilice
  • izradu kontakt obrasca
  • izrada multilanguage web shopa (Hrvatski, Engleski)
  • kreiranje kategorija i podkategorija prema potrebama
  • programiranje menija sa glavnim kategorijama (vrsta proizvoda), podkategorija (proizvodi)
  • izrada podstranica
  • korporativnog tipa (o nama, kontakt, mapa itd)
  • izrada funkcionalnosti web shopa za slanje newslettera

Isto tako, po potrebi, kreira se korisničko sučelje. To znači da se svaki korisnik web shop-a može ili mora registrirati, kako bi mogao obavljati kupovinu na web shopu. Tu se predviđa izgled samog sučelja, sve njegove funkcionalnosti i mogućnosti, povijest kupovine, osobni podaci itd.

Kada je web shop izrađen, postavljamo ga na testnu serversku okolinu, kako bi ga mogli pregledati. Nakon toga odrađujemo potrebne korekture, te sa Vama dogovaramo datum puštanja web shop-a online. Nakon što je web shop prijavljen na tražilice, dostavljamo Vam PDF dokument sa uputama za rukovanje.