Više nije tajna kako je Google Adwords oglašavanje jedno od najpouzdanijih i najefektivnijih metoda online (digitalnog) oglašavanja. Publika vam je cijeli svijet, a sudeći prema tome koliko prosječni korisnik dnevno koristi Google tražilicu, ovaj način oglašavanja postaje neizostavan dio svih digitalnih strategija.
Mnoge su opcije koje ovaj alat nudi, a svoje potencijalne kupce, odnosno korisnike možete pronaći na mnoge načine. Putem lokacije, jezika, ključnih riječi pa sve do njihovih interesa ili čak životnih događaja.
Google već godinama razvija metode da što preciznije dođete do zainteresirane javnosti – daje vam mogućnost remarketing liste, da stvorite sličnu publiku ili da napravite nekoliko različitih kampanja koje u svakom trenutku možete dodatno optimizirati.
No, tek od prošle godine, Google je, kao i Facebook, uveo dodatnu mogućnost ciljana publike – putem „Life event targetinga“. To je mogućnost u kojoj ciljate potencijalne korisnike u trenutku kada su oni već u nekoj velikoj fazi odlučivanja.
Dakle, ako je korisnik već pretraživao pojmove koji se vežu uz velike životne događaje poput vjenčanja, kupnje kuće ili traženja posla, moguće je da na taj način on postane vaš potencijalni kupac.
Ako ste, npr lokalna tvrtka koja se bavi organizacijom vjenčanja ili pak putnička agencija, ovo bi mogla biti metoda kojom ćete puno bolje i efikasnije doći do svoje željene publike.
U trenutku kada se vaš potencijalni kupac interesira za daleke destinacije, cvjetne aranžmane i catering ili pak pretražuje poslove, oni se već sada nalaze unutar velikih životnih prekretnica i već sada su u fazi odluke.
Dakle, njihova konačna odluka vrlo često mora biti donesena u kratkom roku, što ipak na neki način povećava šanse da se odluči za vaš proizvod ili uslugu.
Popis životnih događaja prema kojima možete ciljati publiku su: kupnja kuće, umirovljenje, novi kućni ljubimac, vjenčanje, selidba, promjena posla, diplomiranje, potraga za novim poslom te renoviranje kuće.
No, za sada je targetiranje prema životnim događajima (Life event targeting) moguće odabrati samo za kampanje na Gmail i Youtube platformama.
Ima li i dalje smisla oglašavati se putem ove opcije targetiranja ako ono nije moguće putem „običnih“ search kampanja? Itekako! Ovom metodom dodatno sužavate targeting i njome dolazite do publike koja je itekako pokazala interes za područje vašeg poslovanja.
Osim toga, vaši potencijalni kupci kojima se bliži ili trenutno prolaze kroz velike životne promjene ili događaje su pod velikim emocionalnim dojmom, odnosno pritiskom, a ne moramo govoriti o tome koliko puno emocije i inače utječu na kupovinu.