Splitski sajam dalmatinska je verzija sajma Hrelić. Podijeljen je u dva dijela; Sajam automobila te Sajam rabljene robe i antikviteta. To je jedan od najvećih mjesta susreta individualne ponude i potražnje, mjesto na kojem građani Splita i okolice imaju priliku izložiti ili kupiti zaista sve – od igle do lokomotive. Osim toga, organizacija je duboko uvjerena da ovakvom ponudom mogu ne samo potaknuti male gospodarstvenike na međusobnu suradnju nego i povisiti standarde turističke ponude ove i ovako nadasve atraktivne dalmatinske županije.
Splitski sajam
Za ovog klijenta izradili smo web stranicu sa svim potrebnim informacijama za posjetitelje, izlagače, ali i one koji još uvijek ne znaju ništa o ovome eventu. Budući da je ovaj sajam mjesto susreta modernog i tradicionalnog, prošlosti i budućnosti, odlučili smo tome prilagoditi i vizualni identitet kako samog službenog logotipa tako i kompletne web stranice. Osim toga, pokrenuli smo i službenu Facebook stranicu preko koje se komuniciraju informacije o sajmu sa svom zainteresiranom i potencijalnom publikom. Web stranica izuzetno je jednostavna i intuitivna za korištenje svim dobnim skupinama, a svojim sofisticiranim dizajnom ovaj sajam dobio je sasvim novu dimenziju.