Kako sam postala Marketing Assistant i što je to uopće?

Priča započinje davne 2008./2009. godine kad je započela vladavina Facebooka i dok je on bio u punom zamahu. Dok smo još svi religiozno objavljivali albume svakog izlaska, smišljali smiješan opis ili dubokouman citat ispod svake fotke, pisali jedni drugima po zidovima i uživali smo. Uživali smo u tom novom virtualnom svijetu koji, iako je bio virtualan, davao je dojam da si povezan sa svima, jer znaš sve o svojim prijateljima i poznanicima, gdje su bili, što su radili, s kime su u vezi i sve ostale zanimljivosti.

I tako jednog dana, dok sam već treći sat scrolala Facebookom i gledala fotke sestre od prijateljice moje sestrične, koju naravno nikad u životu nisam vidjela, pomislila sam da bi mi trebao ić staž od tog koliko vremena provodim ovdje. Nastavno na to, u glavi mi se pojavila, tada veoma nerealna misao, „Kako bi bilo super da ti netko plaća da „visiš na Fejsu“.

I eto, gotovo 10 godina nakon, plaćaju mi da „visim na Fejsu“. Nekad nerealna misao, postala je moja stvarnost. Zaposlila sam se kao Marketing Assistant u digitalnoj agenciji.

Naravno, moram priznat da je ovaj posao puno više od provođenja vremena na društvenim mrežama i puno više od onog što sam mislila da će bit. U nastavku ću objasnit što to uopće znači biti Marketing Assistant, jer mnogi u mojoj okolini ne shvaćaju taj pojam i opis mog posla. Moja mama je na vrhu te liste.

Dakle, moj zadatak kao Marketing Assistant-a u a2z solutions digitalnoj agenciji je voditi marketing na društvenim mrežama za klijenta. Vođenje društvenih mreža za klijenta znači da predstavljate klijentovo poduzeće na društvenim mrežama i u njihovo ime komunicirate s kupcima, odgovarate na sve njihove komentare i upite. Uz to, u opis mog posla spada kreiranje orginalnog contenta (sadržaja) koji će biti sve ono što poduzeće za kojeg radite želi predstaviti svojim klijentima i potencijalnim kupcima, a u isto vrijeme treba zainteresirati publiku, te naravno, potaknuti ih na određenu akciju. Poput kupnje proizvoda koji smo prezentirali, to najviše volimo.

Kako bi uopće bilo moguće smisliti takav content, potrebno je prvo veoma dobro upoznati klijenta. Proučiti ono čime se bave, što rade, tko je njihovo ciljno tržište, tko su im konkurenti i koji su im poslovni ciljevi. Zatim na koji način žele prezentirati svoje proizvode, kako žele da ih publika doživi itd. Kad sve to naučite i počnete smišljati content, tu tek počinje prava priča.

Trebaš biti kreativan i orginalan. Svaki dan. Iznova i iznova. Kad ste ponosni na sebe jer ste smislili super objavu koja je imala velik doseg, tu ne prestaje priča, jer morate to sutra nadmašit. I tako svakog dana. Ali ste sretni. Sretni ste jer radite ono što volite, jer konstantno učite, jer možete osloboditi svoju kreativnost, jer vam posao barem 70% dana nije rutinski i nikad vam nije dosadno. Jer uvijek možete raditi na sebi, učiti nove stvari, učiti o novim klijentima i novim industrijama. Jer znate da tako rastete, osobno i profesionalno. I osjećate da ste svakim danom sve bolji.

Moja priča tek počinje, tek sam lagano zagrebla ispod površine i jedva čekam vidjeti što me sve čeka i što ću sve naučit.

Izvještavati ću Vas kako ide 🙂