FACEBOOK – Više od obične društvene mreže, PUNO više

Facebook je daleko najpopularnija društvena mreža u svijetu sa preko milijardu i pol aktivnih korisnika. Svojim korisnicima Facebook omogućuje da dijele različiti multimedijski sadržaj, da se povezuju sa drugim ljudima neovisno o mjestu stanovanja, da se identificiraju sa poduzećima, ljudima i mjestima te da kupuju razne proizvode i usluge. Pored toga što imaju pristup iznimno velikoj količini informacija, možda i najveća prednost Facebooka za poduzeća jest to što su svi korisnici Facebooka postali aktivni potrošači. Svi korisnici Facebooka mogu slobodno izražavati svoje mišljenje o određenoj temi, proizvodu i usluzi koje odmah postaje vidljivo ostatku svijeta te isto tako mogu iskazivati zanimanja za različita događanja.

 

Facebook stranice korisnicima omogućuju mnoštvo korisnih usluga: dijeljenje tekstualnih sadržaja, slika, fotogalerija i lokacija, dijeljenje video sadržaja, kreiranje evenata i postavljanje pitanja, provođenje online anketa, izražavanje interesa,organiziranje nagradnih igara, povezivanje sa drugim društvenim mrežama i još mnoštvo drugih mogućnosti. Vlasnici Facebook stranica i svi oni kojima se omogući administrativni pristup imaju na raspolaganju alat, Facebook analytics koji im omogućuje detaljno praćenje svih aktivnosti koje se događaju na njihovoj stranici (nove pratitelje, komentare, klikove na web stranicu, klikove na kontakt obrazac, preplatu na evente i sl.) Isto tako Facebook analytics nam automatski prikazuje kako napreduje naša stranica, odnosno pokazuje koliki je postotni porast ili pad ostvarila naša stranica u odnosu na prošli dan, tjedan, mjesec pa čak i godinu.

Pametnim korištenjem i sustavnim praćenjem Facebook analitike može se lako otkriti koji su sadržaji nepoželjni, a koji su dobili odlične reakcije od strane naših pratitelja te su zahvaljujući tome ostvarili veliki doseg (eng. Reach).

Korištenjem Facebook-a kao alata za oglašavanje možemo:

  1. Oglašavati svoje proizvode i usluge
  2. Prodavati svoje proizvode i usluge
  3. Steći lojalnost postojećih klijenata
  4. Izgrađivati brand
  5. Pridobiti nove klijente
  6. Komunicirati sa svojim postojećim i potencijalnim klijentima

 

Danas malo koje poduzeće u svijetu, nebitno iz koje gospodarske grane dolazi nije aktivno na Facebook-u, a razlog tome je vrlo jednostavan – „svi su gore“. S obzirom da se na Facebooku nalazi ogromna količina informacija, a pri tome su još besplatne, bilo bi ih šteta ne iskoristiti kako bismo i mi poboljšali svoju prodaju. Pametnom analizom podataka o našim pratiteljima možemo otkriti puno informacija o tome što naše pratitelje zanima te im na taj način ponuditi najrelevantnije oglase. Preciznim targetiranjem i relevantnim oglasima povećava vjerojatnost da će naši oglasi u konačnici rezultirati željenom konverzijom. Ukoliko još uvijek Facebook koristite samo u privatne svrhe, krajnje je vrijeme da otkrijete njegovu pravu moć u poslovnom svijetu.

Discover How We Think !