Prednosti AdWords oglašavanja

Prednosti AdWords oglašavanja su mnogobrojne. U ovom postu navest ćemo one najvažnije te ukratko objasniti kako ova vrsta oglašavanja može pomoći Vašem poslovanju.

Kada potrošači razmatraju kupnju nekog proizvoda, koriste specifične ključne riječi prilikom pretraživanja Google tražilice. Zakupom tih ključnih riječi moguće je pristupiti potrošačima u trenutku kada kod njih postoji svijest o potrebi za nekim proizvodom i dobro plasiranom porukom učiniti ih svojim kupcima. Google AdWordsi omogućuju Vam da doprete do ljudi koje zanima ono što prodajete.

Cijena

Potrebno je naglasiti da je oglašavanje ovim alatom još uvijek jeftino u Hrvatskoj. Stoga, ukoliko do sada niste koristili njegove mogućnosti, pravo je vrijeme za to. AdWords omogućava da se za oglasni prostor borite ravnopravno s „velikima“ jer su cijene zakupa ključnih riječi relativno niske.

Modeli plaćanja

Google nudi različite modele plaćanja, ovisno o ciljevima koji su postavljeni. Moguće je oglase plaćati po kliku ili prikazivanju, točnije, tisuću njih. Ako je cilj privući što veći broj korisnika na web stranicu, plaćanje po kliku dobar je odabir. Plaćanje po tisuću prikazivanja odabire se kada je cilj povećati svijest o marki i prikazati oglas što većem broju korisnika.

Instant rezultati

Cilj oglašavanja na tražilicama je doseći najvišu poziciju na rezultatima pretraživanja kako bi Vas kupci lakše pronašli. AdWordsi daju instant rezultate, za razliku od optimizacije za tražilice (SEO), jer se oglasi prikazuju na najvišim pozicijama onog trenutka kada pokrenete kampanju. To, pak, ne znači da su AdWordsi efikasniji od SEO optimizacije, već da su u kratkom roku bolje rješenje.

Mjerljivost

Mjerljivost je jedna od najvećih prednosti online oglašavanja uopće. U svakom trenutku znate koliki je doseg oglasa koji ste prikazali, koliko je korisnika on ponukao da posjete Vašu web stranicu te koliko njih je obavilo kupovinu ili izvršilo neku radnju koja za Vas ima određenu vrijednost (npr. pretplata korisnika na newsletter). To Vam omogućuje da vrlo jednostavno izračunate isplativost ulaganja u AdWords oglašavanje, što nije moguće u offline svijetu.

Targetiranje

Mogućnost targetiranja željenih ciljnih skupina još jedna je od prednosti AdWords oglašavanja. AdWordsi omogućavaju ciljanje potrošača na temelju lokacije, jezika, interesa, uređaja kojim se služe, dobi i spolu. Dobro postavljeno targetiranje smanjuje troškove oglašavanja jer se oglas prikazuje manjem broju korisnika te povećava povrat na ulaganje u oglašavanje.

Kontrola troškova

Kontrola troškova oglašavanja putem AdWordsa vrlo je jednostavna. Postavljanjem ograničenja na cijenu koju ste spremni platiti za jedan klik na Vaš oglas te određivanjem dnevnog budžeta osigurava se da troškovi ostanu unutar planiranog budžeta.

Remarketing

Kreiranjem remarketing kampanje, moguće je korisnicima koji su posjetili Vašu web stranicu, ali iz nekog razloga nisu obavili kupnju, prikazati specifičan oglas kako biste ih potaknuli da još jednom posjete web stranicu i obave kupnju.

Ovo su ukratko prednosti AdWords oglašavanja. Ukoliko imate dodatnih pitanja ili Vam je potrebna pomoć s AdWordsima, slobodno nas kontaktirajte.