Grafički dizajn je nešto što nas okružuje svakodnevno – od novina, pakiranja proizvoda, reklama do fotografije na Facebooku. Razlikuje naš omiljeni brend od ostalih, komunicira snažne poruke i prenosi emocije.
Grafički dizajn je djelatnost koja povezuje društvene, humanističke i tehničke znanosti na kreativan način. On posreduje između korisnika i predmeta, pojedinca i zajednice te komunicira ideje i informacije koje se ne mogu opisati riječima u vizualnom obliku.
Dizajn nije samo logo ili lijepo uređena slika – on čini i pakiranje proizvoda, ambalažu, raspored elemenata u časopisu ili novinama, plakate, tipografiju, a sve to sa ciljem privlačenjem pažnje, isticanjem od ostatka konkurencije i stvaranjem prepoznatljivosti nekog brenda.
Važnost grafičkog dizajna u marketingu
1. Predstavlja sam brend i daje mu osobnost
Odličan dizajn loga i vizualnih identiteta koje brend pruža su ključan faktor koji dovodi kupce i ostavlja dobar prvi dojam. Ljudi su vizualna bića i 90% informacija koje dopiru do našeg mozga su vizualnog karaktera. Kvalitetno odrađeni vizuali koji predstavljaju Vašu tvrtku će dati kredibilitet Vašem brendu i kupcima stvoriti percepciju profesionalnosti te pouzdanosti. Rezultat svega toga? Više kupaca i korisnika Vaše usluge i proizvoda.
2. Razlikuje brend od konkurencije
Kako ćete naći Vaš omiljen proizvod na policama dućana među hrpom istih? Po jedinstvenom dizajnu. Kako će Vam neki novi proizvod „upasti u oko“? Opet, jedinstvenim i kreativnim dizajnom. Bitno je isticati se vizualno od ostalih proizvoda na kreativan i oku ugodan način. Tako će Vas lakše naći vjerni kupci i oni koji će to tek postati.
3. Prenosi poruku koju želimo komunicirati
Svaka tvrtka ima neku poruku koju želi iskomunicirati svojim kupcima – bilo to kako su njihovi proizvodi jednostavni za korištenje ili kako pak žele učiniti svijet ljepšim mjestom, a sve to putem vizuala. Profesionalni dizajner će pri stvaranju vizuala za tu poruku također sve prilagoditi vašoj ciljanoj publici. Tako ćete privući kupce koji traže baš Vašu uslugu i povećati profit.
Uložite u kvalitetan grafički dizajn i nemojte štedjeti na njemu. To je stavka koja će Vas razlikovati od ostalih konkurenata na tržištu, reprezentirati Vaš brend, dati mu kredibilitet i prenijeti glavnu poruku Vaše tvrtke.