Znak koji je promijenio društvene mreže!

Početkom 2007. godine znak hashtag počinje se koristiti na Twitter-u zbog lakšeg označavanja i grupiranja poruka. Vrlo brzo se širi i na druge društvene mreže, a danas je sastavni dio Instagrama i Facebooka.

Ako do sada niste koristili ovaj znak, sada je pravo vrijeme da ga uključite u svoje objave. Hashtag je postao digitalna etiketa vaše usluge ili proizvoda, a koriste ga svi. Korištenjem ovog znaka možete jednostavno povezati svoje društvene mreže i okupiti korisnike oko iste teme te na taj način stvoriti engagement koji želite.

Zašto koristiti hashtag?

Važnost ovog znaka prepoznale su digitalne marketinške agencije koje su svoje objave željele dodatno zaštititi, zato danas svoj hashtag možete registrirati i na taj način osigurati autorska prava za njegovo korištenje. Hashtag je postao važan dio komunikacije na društvenim mrežama. Ako ste kreirali svoj hashtag koristite ga u svakoj objavi i na svim društvenim mrežama koje ga podržavaju. Tako će vaši korisnici stvoriti naviku da ga i oni upotrebljavaju ili pretražuju. Na taj način vaše će poduzeće privući više korisnika koji su zainteresirani za teme kojima se vi bavite. Hashtag će zasigurno postati sastavni dio vaše online komunikacije.

 

4 koraka kako kreirati vlastiti hashtag za društvene mreže

Uz ova četiri jednostavna koraka za čas ćete otkriti zašto hashtag nije samo još jedan znak na tastaturi.

Brainstorming – u ovom koraku dopustite si kreativnost. Vaš znak mora najbolje opisivati vašu tvrtku, kampanju ili proizvod. Stvorite si listu potencijalnih opcija i probajte se staviti u perspektivu korisnika, onaj koji je vama najupadljiviji, njega odaberite. Jedino o čemu trebate voditi računa je da bude kratko i slatko.

Istraživanje – Prije konačne odluke provjerite da li se hashtag koji ste odabrali već koristi, jer želite stvoriti svoju vlastitu zajednicu povezanu u jednom znaku. Danas postoji niz tražilica kojima možete provjeriti dostupnost odabranog hashtaga i na taj način biti sigurni da ste jedini koji ga koriste.

Promocija – Svojoj publici predstavite svoj novi hashtag, ako nitko ne zna za njega, kao da i ne postoji. Predstavite ga u postu, emailu, kroz kampanju, označite ga u svojoj poslovnici, samo je jedno bitno koristite ga stalno i provlačite ga kroz sve društvene mreže. (u svim komunikacijskim kanalima.)

Nadzor – Sada kada ste korisnike upoznali sa svojim hashtagom, pratite kada i koliko često je u upotrebi. Pogotovo pratite periode oko važnih događaja za vašu tvrtku kada bi ga trebali dodatno isticati u svojim objavama. Ako radite event nemojte zaboraviti pogledati da li su se vaši gosti označili vašim hashtagom i na taj način povećali svijest o vašem brendu.

 

Učinite svoj hashtag još boljim

 

Kako bi mogli maksimalno iskoristili potencijal ovog znaka donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći u tome.

  • Budite kratki i jasni, neka vaš znak ne prelazi više od 20 znakova
  • Ne pretjerujte sa hashtagovima kako bi vaš vlastiti mogao doći što bolje do izražaja
  • Ne koristite zareze, točke, dijakritičke znakove, vodite se uzrečicom manje je više
  • Kada vam se hashtag sastoji od više riječi odvajajte svaku velikim početnim slovom kako bi olakšali čitanje i razumijevanje. Npr. (#DodjelaNagrada)