Facebook je danas najpopularnija društvena mreža na svijetu. Rastom popularnosti same platforme, tako je počeo rasti i njegov potencijal kao promotivnog kanala komunikacije zbog mogućnosti povezivanja sa ciljanim tržištem na vrlo efikasan način.Danas gotovo da i ne postoji poduzeće koje nema kreiranu vlastitu Facebook stranicu. Međutim, ako želite iskoristiti Facebook kao kanal putem kojeg će te povećati bazu kupaca i tako ostvariti poslovne ciljeve, na pravom ste mjestu.
UPRAVLJANJE FACEBOOK STRANICOM
Upravljanje društvenim mrežama podrazumijeva osmišljavanje strategije kreiranja sadržaja, njegovo uređivanje, objavljivanje te odgovaranje na upite i komentare korisnika.
Kod vođenja, odnosno upravljanja Facebook stranicom sve započinje sa sadržajem. On treba biti kreiran tako da zaintrigira, educira i zabavi korisnika, odnosno pružiti im one informacije koje traže. Sadržaj ovisi o ciljnoj publici i naravno ciljevima samog upravljanja stranicom.
Glavni ciljeve smo podijelili na: 1. Branding imena odnosno poduzeća, 2. Prodaju, 3. Edukaciju i zabavu korisnika.
Može se koristiti jedan pristup, a isto tako se mogu koristiti svi pristupi istovremeno.
Nakon što je kvalitetan sadržaj kreiran prije objave potrebno mu je pridružiti odgovarajući vizual (sliku). Zbog zagušenosti interneta, pa tako i Facebooka sadržajem, sve teže i teže postaje kreirati onaj sadržaj koji će biti dobro prihvaćen i koji će postati viralan. Međutim, kada se kvalitetnom sadržaju pridruži pripadajući vizual koji komunicira na isti način, tada se ta vjerojatnost povećava.
Sve ideje oko razrade strategije i upravljanja Vašom Facebook stranicom dogovaramo sa Vama i prilagođavamo ju prema Vašim ciljevima.
OGLAŠAVANJE
Nakon što je kreiran i objavljen kvalitetan sadržaj njega je potrebno promovirati. Dva su glavna razloga tome. Prvi je količina informacija, odnosno izrazito visoka konkurencija u digitalnom okruženju, koja je dovela do toga da bez promoviranja objave, ona se nemože širiti, odnosno postići viralnost. Drugi razlog je taj da zbog upravo te velike količine informacija kojima su korisnici izloženi, oni jednostavno ne primjete objavu na prvu. Iz tih razloga potrebno ih je podsjećati i konstantno im prikazivati relevantne oglase.
Kako bi oglas bio relevantan, on mora biti interesantan publici kojoj je namjenjen. To znači da ranije kreirani sadržaj mora biti namjenjen definiranoj ciljnoj publici koja će ga shvatiti i ući u interakciju sa njime.
- Promoviranjem Facebook stranice širi se baza korisnika koji prate vaše objave na tim društvenim mrežama i stvara se online community.
- Promoviranjem objava ostvaruje se veći doseg Vaše poruke i povećava se svjesnost o marki
- Promoviranjem web stranice putem Facebook-a povećava se broj posjeta na web stranici te online prodaja.
IZVJEŠTAVANJE
Nakon mjesec dana oglašavanja (30 dana), pripremamo Vam detaljan izvještaj u kojem dobijate uvid i prikaz ostvarenih rezultata Vaše kampanje. Svi prikazi, odnosno fotografije detaljno su objašnjenje, kako bi bez problema mogli shvatiti što ostvarene brojke, odnosno podaci znače. Na kraju svakog mjeseca, možete slobodno povećati ili smanjiti Vaš budžet za oglašavanje u sljedećem mjesecu oglašavanja.