Kreiranje vizualnog identiteta

Next

DIZAJN LOGOTIPA

Jedna od prvih stvari na koju treba pomisliti pri izgradnji istog jest dizajn logotipa. Uspješno dizajniran logotip pomaže u marketinškim aktivnostima, te na taj način osigurava uspješno poslovanje i dobit. Omogućuje trvtki ne da se samo prepozna, već da se pamti.

IZRADA VIZITKI

Vizitka, jedan od marketinških alata, primarno sredstvo komunikacije koji omogućava komunikaciju s klijentima i ostavlja dojam o vašem brendu. Iste predstavljaju brz sažetak vašeg poslovnog profila na malom formatu i stvaraju povezanost s klijentom. Na prvom susretu s klijentom od velikog je značaja te bi svojim dizajnom trebala predstavljati savršenu sliku vaše tvrtke jer je između ostaog jedina stvar koja će se pamtiti na prvom susretu! Ukoliko dizajn ne odražava ono što radite, može imati negativan utjecaj na promociju vaše tvrtke.

POSLOVNA MAPA

Poslovna mapa je važan marketinški alat kojim se promovira karakter djelatnosti, tvrtke, proizvoda, usuge, brenda. Pokazuje vašu pripremljenost i profesionalnost što na klijenta ostavlja pozitivan dojam onoga što promovirate. Istaknite se iz konkurencije dosljednošću u dizajnu i pridobit ćete veliki broj klienata i zadovoljnih kupaca.

BROŠURA

Brošure igraju veliku ulogu u stvaranju slike vaše tvrtke. Mogu sadržavati detaljnije informacije a svojim dizajnom itekako istaknuti se na tržištu. Bez brošure vizualni identitet nije potpun, te je manja mogućnost ostvariti prihode u skladu sa očekivanjima.

PLAKAT

je sredstvo vizualne komunikacije, s ciljem da privuku pažnju i na taj način daju informacije prolazniku. Tipografskim i grafičkim oblikovanjem postiže se veća zainteresiranost. Također potiču promatrača na pronalaženje dodatnih informacija prema vlastitom nahođenju.

LETAK

Letak je promotivni materijal čija je uloga od velikog značaja za marketinške aktivnosti. Dizajnom i sadržajem mora biti prilagođen vizualnom identitetu tvrtke, brenda. Sadržaj ne smije biti propširan jer je njegova uloga prenijeti ključne informacije, predstaviti djelatnost tvrtke s ciljem povećanja prodaje.

BILLBOARD

kao medij vanjskog oglašavanja od velikog je značaja . Postavlja se uz visoko frekventne prometnice te kada se želi postići veća teritorijalna pokrivenost. Kako bi bio zapažen u brzini kojom se vozila kreću poruka treba biti jasna ali dosljedna vizualnom identitetu tvrtke.

AMBALAŽA

je materijal koji povezuje krajnjeg kupca i tržišta. Uspješan dizajn ambalaže od velike je važnost. Uloga ambalaže jest uvjeriti kupca i obećati mu da će biti zadovoljan kvalitetom proizvoda. Također štiti proizvod od vanjskih utjecaja pri transportu, skladištenju, distribuciji.

KNJIGA STANDARDA

je dokument tvrtke u kojem su definirana sva pravila brendiranja. Knjiga standarda pomaže u očuvanju dosljednosti brenda. Definira sve parametre koji su u istoj sadržani.